Wdrażam profesjonalne szablony stron internetowych
Zajmuję się instalacją, konfiguracją i personalizacją profesjonalnych motywów WordPress i szablonów stron internetowych dla każdego projektu. Dlaczego? Ponieważ uważam, że nie należy wyważać drzwi, które są już otwarte! Odkryj tysiące łatwych do dostosowania motywów, szablonów i produktów CMS stworzonych przez światowej klasy programistów np. envatomarket
Do kogo skierowan jest oferta?
Moja oferta jest alternatywą dla drogich projektów realizowanych przez agencje marketingowe. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej strony internetowej w przystępnej cenie, to moja oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.
Jak wygląda sprawa z licencją?
W swojej pracy korzystam z envatomarket.
I’m a freelancer/agency. Can I use the item for an end product I’m doing for a client?
Yes. You’re essentially buying the file on your client’s behalf. Whether a regular or Extended License is needed will depend on your client’s use of the end product. With both the regular and Extended License you are allowed to charge your client for creating the End Product. Once you transfer the end product to the client (eg giving them source files for the item), be sure to link your client to our licenses and delete the item itself from your computer.
Example: If you create a website for a client using a WordPress theme, you could give him the theme as long as you deleted it and linked to our license.
(tłumaczenie)
Jestem freelancerem/agencją. Czy mogę użyć przedmiotu jako produktu końcowego, który tworzę dla klienta?
Tak. Zasadniczo kupujesz plik w imieniu swojego klienta. To, czy potrzebna jest licencja zwykła, czy rozszerzona, będzie zależeć od sposobu korzystania z produktu końcowego przez klienta. Zarówno w przypadku licencji zwykłej, jak i rozszerzonej możesz obciążyć klienta opłatą za stworzenie Produktu Końcowego. Po przekazaniu produktu końcowego klientowi (np. przekazaniu mu plików źródłowych elementu) należy połączyć klienta z naszymi licencjami i usunąć sam element ze swojego komputera.
Przykład: jeśli tworzysz stronę internetową dla klienta za pomocą motywu WordPress, możesz przekazać mu motyw, o ile go usunąłeś i połączyłeś z naszą licencją.
O mnie
Mam na imię Grzegorz i jestem freelancerem (wolny strzelec). Działam na rynku od 2008 roku. Przez ten czas zaprojektowałem wiele stron internetowych współpracując z wieloma firmami. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Wystiawiam faktury VAT.
Jestem zafascynowany cyfrowym światem i pełny ekscytacji tego, że doświadczam kolejnej rewolucji, tym razem cyfrowej. Świat biznesu przenosi się właśnie do świata cyfrowego. W tym świecie jest ogromna ilość danych oraz nowe zasady, które nie obowiązywały w świecie offline. Ecommerce, marketing internetowy, specjalistyczne oprogramowanie, analiza danych – potrzeba specjalistycznej wiedzy by doprowadzić do tego, aby biznes w sieci stał się konkurencyjny i osiągnął przewagę nad konkurencją.
Rozumiem, że dla wielu przedsiębiorców to trudny czas. Jeszcze inni dostrzegają w tej sytuacji swoją niepowtarzalną szansę. Jeśli szukasz pomocy lub informacji, jak przejść ze swoim biznesem do sieci lub jak pracować zdalnie, jestem do Twojej dyspozycji.
Charakteryzuje mnie:
- najwyższa jakość,
- innowacyjność,
- doświadczenie.
Co jeszcze zawiera oferta?
- strony internetowe, www: żadna z większych firm nie może sobie obecnie pozwolić na brak strony www w Internecie;
- optymalizacja stron www: jej celem jest poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania, zwiększenie szybkości ładowania oraz poprawa ogólnego user experience;
- hosting stron www: wystarczy chwila, aby na Twoim hostingu był gotowy WordPress albo inny system zarządzania treścią;
- certyfikaty SSL: to protokoły sieciowe używane do bezpiecznych połączeń internetowych. Zostały przyjęte jako standard szyfrowania na stronach WWW;
- administracja stron www: samo stworzenie strony www nigdy nie zagwarantuje niezbędnego poziomu bezpieczeństwa i nie uchroni przed niechcianymi wyłączeniami lub atakami.
Pomogę Ci przenieść Twój biznes do świata cyfrowego:
- online zamiast offline: firmy, które chcą być konkurencyjne muszą wdrożyć cyfrową strategię działania i na tyle, na ile to możliwe przenieść swoją działalność do sieci;
- e-konsultacje: część dostawców usług z tego obszaru zaobserwowało o kilkadziesiąt % więcej konsultacji z wykorzystaniem wideo;
- zdalna nauka i szkolenia: w szkołach zdalna nauka sprawiła, że łatwiej można dzielić się wiedzą. Także szkolenia w firmach będą częściej odbywały się online;
- home office: wiele osób docenia zalety pracy zdalnej. Potrzebne są narzędzia do zdalnej współpracy i komunikacji zespołowej;
- cyfrowe wydarzenia: konferencje, targi, festiwale przeniosły się do przestrzeni wirtualnej;
- wzrost roli AI i IoT: dzięki inteligentnym maszynom przedsiębiorstwa mogą działać niemal bez zakłóceń np. w czasie pandemii.
Bądź widoczny w Internecie!
Sam fakt posiadania strony internetowej w większości przypadków nie jest wystarczający aby zostać znalezionym w Internecie
Koszt
Dostarczenie informacji dla klienta jest o wiele tańsze, jeśli zostanie ona zamieszczona na stronie internetowej, a nie każdorazowo wydrukowana i rozesłana do zainteresowanych.
Wizerunek
Strona www wpływa na wizerunek firmy zarówno wśród jej pracowników, klientów jak i partnerów biznesowych, odgrywając kluczową rolę w zdobywaniu pozycji na rynku.
Marka
Zawartość strony może wzmocnić związek użytkownika z marką reprezentowaną przez witrynę.
Zysk
Strona internetowa może znacząco przyczynić się do zwiększenia zysków osiąganych z właściwej działalności firmy.
Dobry projekt witryny pomaga zdobyć renomę i wykreować markę
W Internecie niewielkie firmy mogą sprawiać wrażenie dużych i potężnych, a poważne przedsiębiorstwa wydają się małe, nieprofesjonalne i niegodne zainteresowania z powodu niskiej jakości witryny lub brakiem strony www. Dobry projekt strony internetowej pomaga zdobyć renomę i wykreować markę.
BĄDŹ KONKURENCYJNY czyli dlaczego powinieneś mieć własną stronę www
Żadna z większych firm nie może sobie obecnie pozwolić na brak strony www w Internecie. Brak reprezentacji w Internecie lub brak możliwości odnalezienia danej firmy może być odbierane przez użytkowników jako brak profesjonalizmu i brak należytej uwagi poświęconej klientom. Firma niemożliwa do odnalezienia w Internecie jawi się także jako mało wiarygodna. Odwrotny wynik może uzyskać nieduża firma, która zdobędzie pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Firma taka najprawdopodobniej będzie się jawić jako duża i profesjonalna organizacja.